U 8. c razredu smo proveli anketu vezanu uz odabir budućeg zanimanja. Pomogli smo se pitanjima sa Školskoga portala koja su objavljena u članku “Što želiš biti kada odrasteš?
Odgovori naših učenika pokazuju da ipak prevladava ljubav i interes za neko područje nad financijskoj dobiti.
- Ako moraš birati, hoćeš li izabrati posao koji voliš ili posao koji ti donosi veliku zaradu?
Anketirano je trinaest učenika od kojih je 69% učenika odabralo posao koji voli i koji želi raditi, dok 31% želi posao koji donosi veću zaradu.
2. Želiš li više posao na kojem radiš samostalno ili onaj u kojem si dio tima?
Timski rad je vrlo bitan za postizanje nekog cilja te se za njega odlučilo 62% učenika, a ostalih 38% odlučilo se za samostalnu budućnost.
3. Sviđa li ti se više ideja da radiš u nekoj tvrtki ili da imaš vlastitu tvrtku i radiš “za sebe” ?
Za osnivanje vlastite tvrtke potrebno je uložiti mnogo truda i vemena te tvrtku usmjeriti na pravi put, a u tome se pronašlo 77% učenika, dok ostalih 23% želi raditi u nekoj drugoj tvrtki.
4. Izaziva li te više posao s mnogo privilegija ili posao za koji znaš da donosi nešto dobro u ovaj svijet?
Dobro u svijetu bi nama samima i budućim naraštajima donijel ljepšu budućnost te m dalo više mogućnosti za rad koji ih ispunjava radošću i toplinom, a za takavu budućnost se odlučilo 85% učenika. Ostalih 15% želi imati posao s više privilegija.
5. Želiš li više posao ispunjen različitim potrebama, promjenama i ulogama ili posao u kojem se nešto obavlja bez većih promjena?
Posao koji je ispunjen s različitim potrebama i ulogama donosi nam više aktivnosti u isom te se za takvo što odlučilo 38%, ali se ostalih 62% učenika želi posao bez većih promjena.
6. Jesu li ti draži brojevi ili slova?
Matematika nije svima jača strana pa se neki od nas, točnije 46% učenika, pronalazi u društvenim predmetima, ali ipak 54% učenika odabire prirodoslovne predmete.
7. Zamišljaš li svoj posao u pokretu i fizičkoj aktivnosti ili pred računalom?
Tjelesna i zdravstvena kultura nam je svima omiljeni predmet te se 62% učenika pronalazi u fizičkoj aktivnosti na otvoreno, a 38% više vooli rad na račualu u zatvorenom prostoru.
Pripremili: Lana Kasunić i Dorian Salopek, 8. c
Komentiraj